janelly-2018.reismee.nl

Hostel Jentoft in Sevilla

We zijn er!

Na een voortvarende reis zijn we in ons Hotel. De fietsen zijn er gelukkig ook en onze andere tassen.

De hele reis koste even tijd, maar verliep goed. Rond 10.10 u zijn we na een uitgebreid ontbijt, want alles wat we nog aan eetbaars in huis hadden moest eigenlijk op, naar station Prinsenbeek gelopen. Ik eerst nog even mijn OV kaart opladen, maar daar was gelukkig genoeg tijd voor. Al snel stonden we op het station in Breda, daar moesten we overstappen in de trein naar Eindhoven, maar die lag eruit. Na even her en der informeren, zijn we in de trein naar Den Bosch gestapt, maar moesten er in Tilburg weer uit om alsnog de trein naar Eindhoven te nemen. Wonder boven wonder lukte dat allemaal en kwamen we, ietsjes later dan voorzien, aan in Eindhoven. De bus naar het vliegveld stond klaar voor het station en zo kwamen we op tijd aan op het vliegveld.

Het was een goede vlucht. Met de shuttlebus naar Sevilla gereden en nu in onze Hotelkamer.

Aangezien de busrit wel 3 kwartier duurde hebben we al aardig wat gezien van Sevilla. Een eerste indruk tenminste en die was goed. We gaan zo nog even naar buiten wat eten en dan op tijd onder de wol.

Morgen meer.

Patrick

Zeker niet vergeten te genieten van de prachtige tapaszaakjes in Sevilla en inhaleer die bloesem van de sinaasappelboompjes maar goed. Benieuwd naar jullie ervaringen!

Bregtje

Goed te lezen dat jullie er zijn. Was nog beat een beproeving. Geniet van Sevilla en alvast een goede eerste fietstocht. Liefs en kussen van ons allen hier xxxxx

Joyce

De kop is eraf en alle begin is moeilijk! Met jullie ervaring levert dat geen enkel probleem op?

Vera

Fijn dat jullie er zijn, lieve mensen. Een mooie tijd denk ik om deze tocht te maken. Ben hartstikke jaloers!!! Ga zeker met jullie meereizen (terwijl ik hard werk op het landgoed hier ;-)). xxxxx

Sonja

Fijne fietsers! Geniet eerst van het mooie Sevilla.