janelly-2018.reismee.nl

Laatste dag van onze fietstocht.

We zijn weer in Salviac. Prettig om hier te zijn en dankbaar dat deze trip weer goed is afgelopen. De eerste was is alweer gedraaid en we gaan zo aan de bubbels om de goede afloop te vieren. In Salviac staat alles er prima bij. De tuin doet alweer zijn stinkende best en Mark heeft een aantal weken geleden de nieuwe skimmers geïnstalleerd, wat ons ook heel blij maakt.

Vanmorgen in onze luxe auberge opgestaan en na ontbijt vertrokken, nadat Jan nog lid is geworden van de Club. Er zijn namelijk heel veel Auberges aangesloten in heel Frankrijk en voor fietsfanaten als wij is dat altijd handig. Jan was van plan om direct, linia recta, naar Salviac te fietsen. Nog even een tunneltje door en dan naar de grote weg....... uit het tunneltje kwam echter een mijnheer in een auto die zei dat we beter niet door het tunneltje konden rijden (te gevaarlijk). Hij vroeg waar we heen moesten. Jan zei: direction Gourdon. Dan kun je beter richting Douelle rijden, langs de Lot. Wonder boven wonder zei Jan, laten we dat dan maar doen. En hoe ik het ook bekijk, deze man had gelijk. Het was een mooie route naar Douelle en....... we weten nu dat er nog een brug is over de Lot (vlakbij Cahors) en deze weg was prachtig en super rustig. We reden hier, genietend van het samen fietsen, de mooie omgeving en het getwinkelier van de vogels. Het was zo rustig en sereen, dat mijn gedachten naar het afscheid van Emilie ging en wat dit weer betekende voor Anton en zijn kinderen en kleinkinderen, mijn meiden en de broers en zussen Deelen. Voor mijn gevoel was ik er toch even bij. Onze fietstocht verliep soepel. Wat is Frankrijk toch ook prachtig, wat voelen we ons hier, inmiddels ik ook, thuis. We fietsten in rustig tempo, wind mee, naast elkaar naar Salviac. Is dit geluk?

Nog een paar weekjes hier. De tuin ziet er goed uit. Heb zin om morgen weer te rommelen tussen de planten. Hoop dat het een beetje droog blijft. De temperatuur is oké. Ik probeer morgen nog wat Hi-lights van onze tocht op papier te zetten en dan nemen we afscheid. Dank aan alle trouwe volgers. Wij hebben genoten, we hopen jullie ook. Liefs Elly en Jan

Sonja

Ja, En of we genoten hebben van jullie reisverhalen. En wat een geweldige prestatie weer! Hier mogen jullie weer trots op zijn. Geniet van de welverdiende rust nu.
Groeten uit Hulst

Pauline

Het was heel leuk jullie reis te volgen. Ben benieuwd hoe jullie volgende keer naar Salviac fietsen. Hoe ouder, hoe gekker of ......?
Veel plezier.

Joyce

Wat fijn dat jullie veilig en gelukkig terug zijn op het honk! Meegenoten van jullie belevenissen en veel respect voor deze fietstocht!

J&I

De blauwe deuren en rode tulpen in Salviac: ook voor ons heel vertrouwd. Heerlijk om daar thuis te komen na zo'n indrukwekkende reis. Geniet ervan!

Han

Ik heb genoten van jullie dagelijkse berichten uit Spanje. Heb bewondering voor jullie.

Groetjes uit Oss

Lydia

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Nog veel nagenieten en lekker tot rust komen.

Bregtje

Het waren spannende, avontuurlijke, leuke en mooie verhalen en foto's. Ik heb er erg veel van genoten. Maar ook verlang ik er weer naar om jullie weer te zien. Geniet nog van alles in Salviac en zie jullie snel weer in Nederland. Jullie zijn bikkels, echt heel stoer. Ik doe jullie het niet na. Love you xxxx

Jeannette

Lieve twee , heel veel dank voor jullie mooie verhalen én foto's !!! Kanjers hoor !!
Veel liefs ????? Jeannette

Chris

Trots op jullie! Geweldige tocht, kleurrijke kilometers en mooie verhalen. Proost & groetjes, Chris

Rita van Damme

Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Ik doe het jullie niet na!

Piet Ton

Prima prestatie, mooie verhalen en foto's.
Welkom terug en nu de gelegenheid om te relaxen, welverdiend.
Was leuk om jullie verhalen/foto's te volgen.

Fini

Genoten van de laatste verhalen. Jullie hadden te maken met gemak en ongemak. Maar bij het zien van alle moois en het samen beleven van zo ‘n avontuur is dat zeer de moeite waard.
Goed dat jullie weer veilig thuis zijn.
Hartelijke groetjes uit de USA.
Fini

Hannie

Hartelijk dank voor de mooie verhalen en foto's. Wat was het weer genieten. Zoals ik al eens eerder zei: alsof je zelf ook een beetje op vakantie bent!!